متفرقه

طرح‌های ترانه گرافی و شعروگرافی

فال حافظ
0
(0)

شعروگرافی و ترانه گرافی ترکیب جذابی از کلام و تصویرند. ترکیبی که با طراحی زیبا، می‌تواند در ذهن بیشتر از گذشته حک و ماندگار شود. مخصوصاً برای ایرانیانی که حافظه جمعی و تاریخی‌شان سالیان سال شعر و ادبیات را در خود نگه داشته است. شعروگرافی و ترانه گرافی می‌تواند از اضافه شدن طرحی که به زیبایی شعر را به تصویر می‌کشد تا خلاقیت در شیوه نوشتار متفاوت باشد. در ادامه می‌توانید با چند نمونه از طراحی‌های زیبای شعروگرافی و ترانه گرافی آشنا شوید.

شعروگرافی به سبکی خلاقانه

ترکیب ادبیات، هنر گرافیک و حتی گاهی تصویرپردازی می‌تواند تصاویر زیبا و خلاقانه و البته پر مفهومی را برای شما به ارمغان بیاورند. این تصاویر بر روی ماگ، بک گراند گوشی، قالب تلفن همراه، دفتر و … حال شما را بهتر خواهد کرد و شما را در دنیای اشتراک هنرها غرق خواهد کرد.

خنک آن قمار بازی!
خنک آن قمار بازی!

خنک آن قماربازی که بباخت آنچه بودش، بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر! این یکی از ابیات زیبای مولوی است و مفاهیم بسیاری را دل خود پنهان کرده است. طرح این شعروگرافی ساده اما زیباست. با ترکیب خطاطی خاص و رنگ و چند طرح ترمه ساده. شما می‌توانید انواع محصولات اعم از ماگ، دفتر، موس پد، قاب گوشی و… را با این طرح سفارش دهید.

ول کن جهان را قهوه‌ات یخ کرد!

در داستان کوتاه مرگ ایوان ایلیچ نوشته تولستوی، درست مطابق با اسم ایوان ایلیچ همان ابتدای داستان می‌میرد و مراسم او برگزارشده و دنیای پس از او نمایش داده می‌شود. در فصل بعدی زندگی ایوان ایلیچ روایت می‌شود. اینکه که بود و چه کارهایی را دوست داشت و چه اهداف و آرزوهایی داشت و چگونه بر سر رنگ خاصی از پرده ساعت‌ها بحث می‌کرد و حالا که مرده هیچ‌کدام این‌ها اهمیت دارد؟ چقدر از کارهای روزانه و نگرانی‌هایتان تا دم مرگ با شما خواهد بود؟ پس ول کنید جهان را! قهوه‌تان یخ کرد.

برای به خاطر سپردن این شعار که شاید دارید زیاد زندگی را سخت می‌گیرید و باید کمی رها کنید می‌توانید این تصویر را در قالب طرح محصولات مختلف با خود به همراه داشته باشید.

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست

عاشقانه‌های زیادی است که در جهان تنها دو نفر از آن باخبرند. عاشق و معشوق. عاشقانه‌هایی که در هیچ منظومه عاشقانه، رمان و یا شعری از آن‌ها یاد نخواهد شد و قطعاً در هیچ اینستاگرامی پست نخواهند شد! شاید صرف تنها این جمله یادآور این رازهای دو نفره باشد و یک هدیه زیبا برای مناسبت‌های عاشقانه.

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد
چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

گاهی فراموش می‌کنیم که چه توانی داریم. چگونه بارهای گذشته از چه میدان‌هایی پیروز و قطعاً زنده بیرون آمدیم و حالا در این میدان نبرد تازه گرفتار شدیم. اگر به دنبال یک شعار برای یادآوری قدرتی که از خودتان هم پنهان مانده می‌گردید، چنین شعاری می‌تواند مناسب باشد.

ترانه گرافی و یادآوری شعر و موسیقی

ترانه‌ها علاوه بر ادبیات موسیقی را نیز به خاطر ما می‌آورند و اغلب هدیه بسیار جذابی خواهند بود. شما می‌توانید برای موقعیت‌های متفاوت از این ترانه‌ها به عنوان یک هدیه جذاب کمک بگیرید.

ایمان من در حلقه هندسه اندام توست!
ایمان من در حلقه هندسه اندام توست!

یکی از اشعار زیبایی که چارتار آن را به زیباترین شکل ممکن در ذهن ماندگار کرده است. این طرح ترانه گرافی بر روی یک محصول می‌تواند هدیه‌ای زیبا برای مناسبت‌های جذابی مانند تولد، ولنتاین، سالگرد و… باشد.

هشدار که آرامش ما را نخراشی

این مصرع یکی از زیباترین مصرع‌های آهنگ ماه و ماهی حجت اشرف زاده است که در سایه تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی کمی نادیده گرفته شده، اما زیباست. طرح زیر تقریباً هیچ ارتباطی با کلیت آهنگ ماه و ماهی ندارد اما با این مصرع به زیباترین شکل ممکن مرتبط است.

دوست دارم زندگی رو!

انرژی مثبت همیشه می‌تواند شما را از اعماق افسردگی نجات ببخشد. پس چه خوب است که این را مدام به عنوان یک شعار با خود به همراه داشته باشیم. شعاری که می‌تواند لحظات خوش زندگی را به شما یادآوری کند.

محصولات طرح شعروگرافی و ترانه گرافی ترمه گرافیک

در سایت ترمه گرافیک شما علاوه بر طرح‌های شعروگرافی و ترانه گرافی می‌توانید طرح‌های زیادی از شخصیت محبوب سریال و فیلم سینمایی گرفته تا طرح‌های فانتزی و جذاب پیدا کنید. هنرمندان جوان بسیاری در حال خلق چنین تصاویری برای شما هستند. تصاویری که با چاپ روی محصولاتی مانند کیف، دفتر، ماگ، جاسوئیچی، قاب گوشی، کیف پول، اسکین لپ تاپ و… هنر را به بخشی جدانشدنی از زندگی شما تبدیل خواهد کرد. برای خرید و مشاهده محصولات می‌توانید به سایت ترمه گرافیک مراجعه کنید.

از نظر شما این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

برای این مطلب امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا