ورزشی

ورزش های بلندی سریع قد

فال حافظ
5
(6)

کوتاهی قد همیشه یکی از معضلات مردم در جامعه بوده و هست.و متاسفانه برای رفع این معضل تنها نیاز به ورزش داریم و تا جایی که علم پیشرفت کرده هیچ عمل جراحی موفقی در این باره وجود نداشته و تاکنون فعالیتی به خوبی ورزش برای مردم پاسخگو نبوده و تا جایی ک خبر داریم قرص ها و آمپول های کشف شده برای رفع این مشکل تاثیری نداشته اند.

افزایش سریع قد

البته که رشد قد در سال های طلایی نوجوانی یعنی قبل از بلوغ و حین بلوغ است(تا 20 سالگی).ولی تلاش فراوان هیچوقت بیهوده نبوده و با قطعا با تلاش میتوانید در هر سنی که هستید به قد خود بیفزایید.💪
مجله مگونیک با امید رفع این معضل در بلند مدت برای شما و البته در درجه اول سلامتی شما ،ورزش ها و حرکات کششی و موثر در افزایش قد را به شما معرفی خواهد کرد.
لطفا با ارسال نظرات خود از جمله انتقادات و پیشنهادات و امتیاز دهی به مطلب در پایین صفحه مارا از مفید بودن مطالب آگاه کنید و باعث دلگرمی ما در مجله مگونیک شوید❤️

بلند شدن قد با ورزش

ورزش های موثر در بلندی قد:

شنا
یوگا
طناب زنی
دومیدانی
والیبال
بسکتبال
بارفیکس
حرکات کششی

بلندی قد با طناب زنی

طناب زنی یکی از موثر ترین و بهترین ورزش ها برای افزایش قد است.چرا که در آن مدام عضلات پا و ساق ها کشیده میشوند.طناب زنی را میتوانید روزانه از ست های 30 تایی شروع و در طول زمان به آن اضافه کنید جوری که در پایان هفته به ست های 100 تایی و یا بیشتر رسیده باشید.ناگفته نماند که هر ورزشی در بلند مدت اثرات خود را نشان میدهد و نباید زود نا امید شوید.

حرکات کششی

حرکات کششی به کشیدن ساق ها و عضلات پا بسیار کمک میکنند و باعث افزایش قد شما میشوند.این حرکت کششی را میتوانید 3 تا 4 بار در روز انجام دهید و در هر ست 8 ثانیه بر روی حرکت مکث کنید.

بلند شدن قد با حرکات کششی

با توجه به عکس بالا،این حرکت کششی موثر را 5 بار یا بیشتر در روز انجام داده و هربار 8 ثانیه مکث داشته باشید.در این حرکت عضلات پشت پای شما درگیر میشوند اما اگر فشار بیش از حدی به عضلات پشت پای شما وارد شد مدت زمان مکث و یا دفعات تکرار حرکت را کم کنید.

بارفیکس

همانطور که میدانید حرکت بارفیکس نقش بسیاری در کشیده شدن عضلات و در نتیجه بلندی قد دارد.روزانه حرکت بارفیکس را در 5 ست 10 ثانیه ای انجام دهید.البته تعیین تعداد ست ها و زمان مکث بر روی حرکت ها بستگی به میزان آمادگی و توانایی بدن شما دارد.پس اگر ورزشکار هستید و بدن آماده ای دارید میتوانید ست های بیشتر و طولانی تری انجام دهید.در حرکت بارفیکس علاوه بر کشیدن پاها میتوانید همانطور که پاها را به سمت پایین میکشید آنها را بالا آورده و زاویه 90 درجه را تشکیل دهید،البته باز بسته به توانایی شما دارد و برای روزهای اول کمی سخت است.پس از کسی کمک بخواهید تا پاهای شما را بالا بیاورد و در آن حالت نگه دارد.و پس از مدتی اینکار را خودتان به تنهایی انجام دهید.

ورزش والیبال جادوی بلندی قد

با توجه به اطلاعاتی که همه ما داریم ورزش والیبال به دلیل پرش های زیادی که در حین بازی دارد بسیار موثر در بلندی قد است.برای مثال ما تا حالا هیچ والیبالیست کوتاه قدی را مشاهده نکردیم و تمامی آنها بلند قامت بوده اند.پس توصیه میشود در باشگاه های والیبال ثبت نام کنید.این ورزش علاوه بر مفرح بودن بلندی قد شما را تضمین میکند.چقدر خوب است که اگر کودک یا نوجوانی دارید و نگرانی کوتاهی قد او را دارید از همان سنین کودکی و طلایی او را در باشگاه های ورزشی والیبال ثبت نام کنید.

بسکتبال برای بلندی قد

بسکتبال نیز مانند والیبال دارای پرش ها و کشش های زیادی است و موجب بلندی قد افراد میشود.امیدوارم این بازی مفرح را انجام داده و از تاثیرات آن بر روی قد خود آگاه باشید.

قوز نکنید تا بلند باشید

گاهی خیلی از ماها از قد بلند و یا نسبتا خوبی برخورداریم ولی متاسفانه قوز کردن ما باعث کوتاه نشان دادن ما و یا زشتی هیکلمان میشود.خمیدگی کمر نیز ورزش ها و حرکتی دارد که با انجام آنها امیدواریم  این مشکل حل شود و از کمری صاف و بدون خمیدگی برخوردار شوید تا قد شما را نیز بلند تر نشان دهد.پس سعی کنید قوز نکنید تا بلند جلوه کنید.

در این مطلب خیر ولی در مطالب دیگرمون در مجله مگونیک به زودی ورزش های رفع خمیدگی کمر(قوز) رو براتون معرفی میکنیم.پس بازدید مجدد از سایت رو فراموش نکنید.

ویتامین ها و پروتئین ها

پیشنهاد میشود در کنار انجام این ورزش ها از تغذیه سالم،پروتئین ها،روی، کلسیم،منیزیم و ویتامین D نیز استفاده کنید.چرا که در بلندی قد شما بی تاثیر نیستند.
و ناگفته نماند که خواب مناسب و به اندازه.مخصوصا زود خوابیدن در شب بسیار تاثیر دارد.و به گفته دانشمندان هورمون های افزایش قد ساعت 9 شب به بعد در خواب ترشح میشوند.

از نظر شما این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 6

برای این مطلب امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا