آموزشآموزش انشاء نویسیآموزش ها و مفاهیم انشاء نویسیشعر و مشاعره

چرا باید مشاعره کنیم؟؟

فال حافظ
5
(18)

مشاعره یکی از مقوی ترین مکمل های تقویت مغز است که علاوه بر تقویت قدرت مغز ثمرات فوق العاده جذاب دیگری نیز روی شما دارد در اینجا می خواهیم برسی کنیم که « چرا باید مشاعره کنیم؟؟ » و فواید و ثمرات مشاعره برای ما چیست.

ثمرات مشاعره:

۱. برای انجام یک مشاعره شما نیاز دارید تا تعدادی از اشعار را به خاطر بسپارید و همه ی ما بارها و بارها شنیده این که مغز مثل یک ماهیچه است که هرچه بیشتر با آن کار شود ورزیده تر خواهد شد.

۲. یکی از زیر مجموعه های مشاعره، مشاعره الفبایی است.
در مشاعره الفبایی اشعار بر اساس  حرف اول تفکیک می شوند و این قدرت پردازش مغز را افزایش می دهد یا به زبانی دیگر مشاعره الفبایی قدرت ذهن شما را افزایش می دهد.

۳. یکی دیگر انواع آن مشاعره مشروط است. در مشاعره مشروط به هر یک از افراد یک کلمه داده می شود و فرد باید شعری را بخواند که در آن کلمه خواسته شده آمده باشد.
مشاعره مشروط نیز مانند مشاعره الفبایی به افزایش سرعت عمل و قدرت مغز شما کمک می کند.

۴. وقتی شما شعر هایی با معنا و زیبا را به خاطر بسپارید منجر می شود تا دایره لغات شما افزایش یافته و بنابراین مشاعره و حفظ شعر کمک می کند تا زیباتر بنویسید.
همچنین شعر و انواع مشاعره به قدرت سخن وری شما کمک کرده و منجر می شود تا دیگران از هم صحبتی با شما لذت ببرند و اینگونه شعر و مشاعره شما را فرد محبوب تری در میان افراد میسازد.

از نظر شما این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 18

برای این مطلب امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا